Φόρεσε ότι σε κάνει να νιώθεις άνετα (ακόμα και τις πυτζάμες σου) και οπλίσου με τρία βασικά αντικείμενα:

  1. Σκουπόξυλο
  2. Δύο μικρές πετσέτες
  3. Δύο μπουκάλια νερό.

Jackknife

  • με πετσέτες
  • Σετ: 3-4
  • Επαναλήψεις: 10-15

Πάρε θέση για push ups και ισορρόποπησε τις μύτες των  ποδιών πάνω στις πετσέτες. Η πλάτη σου πρέπει να είναι ευθυτενής και η λεκάνη σου στην ίδια ευθεία. Με αργό ρυθμό και με τα άκρα σου τεντωμένα, τράβηξε το κορμό σου προς τα εμπρός σφίγγοντας  τους κοιλιακούς και γλιστρώντας με σκοπό τα πόδια σου να έρθουν όσο πιο κοντά γίνεται στο θώρακα.

Squat με προτάσεις ώμων

  • με μπουκάλια νερού
  • Σετ: 3-4
  • Eπαναλήψεις: 10-15

Στάσου σε όρθια θέση με τα πόδια σου στο άνοιγμα των ώμων, τα πέλματα μπροστά και ελαφρά προς τα έξω, η πλάτη ίσα, ο θώρακας έξω, το κεφάλι ψηλά και κρατώντας ένα μπουκάλι νερό σε κάθε χέρι. Τα χέρια σου πρέπει να είναι ίσια αλλά όχι τελείως τεντωμένα. Κατέβασε την λεκάνη σου προς τα πίσω και κάτω σαν να πρόκειται να καθήσεις σε μία καρέκλα. Κάνε ένα βαθύ κάθισμα κ πρόσεξε τα γόνατα σου να είναι στην ίδια ευθεία με τις μύτες των παπουτσιών σου. Ταυτόχρονα σήκωσε τα μπουκάλια  προς τα πάνω μέχρι οι βραχίονές σου να έρθουν παράλληλοι με το πάτωμα. Όταν φτάσεις στο σημείο όπου οι μηροί σου είναι σχεδόν παραλληλοι με το έδαφος, επέστρεψε στην αρχική σου. Πρόσεξε στο ανέβασμα τα γόνατα να είναι ελαφρώς λυγισμένα.

Αντίστροφη κωπηλατική

  • με σκουπόξυλο
  • Επαναλήψεις: Όσες μπορείς
Τοποθέτησε δύο καρέκλες παράλληλα μεταξύ τους και πέρασε ένα σκουπόξυλο ανάμεσά τους. Βεβαιώσου ότι τα έχεις σταθεροποιήσει καλά πριν αρχίσεις την άσκηση. Ξάπλωσε ανάσκελα κάτω από την τεχνητή μας μπάρα και τέντωσε τα χέρια σου για να την πιάσεις. Πάτα όλο το πέλμα κ ανασήκωσε μόνο την λεκάνη σου. Το σώμα σου πρέπει να είναι σε ευθεία γραμμή και να ισορροπεί μόνο στα πέλματα. Τράβα το κορμί σου προς τα πάνω, έτσι ώστε το στήθος να ακουμπήσει την μπάρα. Επανάφερε το σώμα στην αρχική θέση του.