Zip code or address

Monthly archive October, 2012

Αν θέλετε να αποκτήσετε..

Προσθήκη στα Αγαπημένα
..γραμμωμένους και καλοσχηματισμένους μυς, δεν αρκεί να περνάτε ατέλειωτες ώρες στο γυμναστήριο. Η σωστή διατροφή, με τροφές που ενισχύουν τους μυς, είναι επίσης απαραίτητη. Οι μύες δεν αναπτύσσονται μόνοΔιαβάστε περισσότερα
Image Not Available

Ευαγγελία Γκίκα: Συμπληρώματα διατροφής

Προσθήκη στα Αγαπημένα
Οι φυσικές βιταμίνες απορροφώνται καλύτερα και είναι καλύτερες για τον οργανισμό από τις συνθετικές βιταμίνες. Στις περισσότερες περιπτώσεις, ο οργανισμός σας δεν καταλαβαίνει τη διαφορά. Το χημικό προφίλ τωνΔιαβάστε περισσότερα

Ο ρόλος της άσκησης στην οστεοπόρωση γενικά

Προσθήκη στα Αγαπημένα
O ρόλος της άσκησης στην οστεοπόρωση είναι διπλός. Η άσκηση αποτελεί πρόληψη γιατί αυξάνει την οστική μάζα μέχρι και κατά τη διάρκεια της εφηβείας (αύξηση οστών σε μήκος, κυρίωςΔιαβάστε περισσότερα

Kettlebell

Προσθήκη στα Αγαπημένα
Λίγα λόγια για την ιστορία τους Το kettlebell ή girya ή δράμι είναι ένα παραδοσιακό Ρώσικο χυτό αλτηράκι το οποίο μοιάζει με μία μπάλα κανονιού με χερούλι. Όπως καιΔιαβάστε περισσότερα
Image Not Available

Ευαγγελία Γκίκα: Τα νέα trends του fitness

Προσθήκη στα Αγαπημένα
Τα νέα trends του fitness Οι τελευταίες εξελίξεις, οι καινούργιες τάσεις, οι πιο μοδάτες προτάσεις… 1. Altsimulator: έμαθες τα νέα; Η παραμονή σε μεγάλο υψόμετρο αδυνατίζει! Αντί, όμως, ναΔιαβάστε περισσότερα
Image Not Available

Γονίδια… και γυμναστική….

Προσθήκη στα Αγαπημένα
Γονίδια… και γυμναστική…. Κάθε άνοιξη, οι περισσότερες γυναίκες θυμούνται πως τα χάλια γονίδια της μαμάς τους ευθύνονται για το συσσωρευμένο λίπος στην κοιλια τους, για την κυτταρίτιδα των ποδιώνΔιαβάστε περισσότερα

Newsletter