Επιμέλεια Μάγκυ Μπούκουρα

Ο καλύτερος τρόπος για την αποφυγή τραυματισμού και πόνου στη μέση είναι η ενδυνάμωση του μυϊκού συστήματος. Με την εφαρμογή κάποιων απλών ασκήσεων, μπορούμε να δυναμώσουμε τον κορμό, να προλάβουμε ή και να αντιμετωπίσουμε κάποια επεισόδια πόνου.

Τρόπος εκτέλεσης
Ερχόμαστε σε τετραποδική στήριξη. Τα γόνατα βρίσκονται κάτω από τα ισχία και οι καρποί κάτω από τους ώμους. Σφίγγουμε καλά την κοιλιά μας, κρατάμε την πλάτη ίσια και προσέχουμε να μην “πέσει” η λεκάνη μας. Από αυτή τη θέση, ανασηκώνουμε το ένα πόδι και το τεντώνουμε προς τα πίσω. Επιπλέον ανασηκώνουμε το αντίθετο χέρι και το κρατάμε τεντωμένο μπροστά.
Μένουμε σε αυτή τη θέση για 30″ και αλλάζουμε πλευρά.
Κάνουμε το ίδιο και στην άλλη πλευρά.
(5sets x 30″ για κάθε πλευρά)

Μπορούμε επίσης να δουλέψουμε την άσκηση με κίνηση, ανεβοκατεβάζοντας ταυτόχρονα το χέρι και το πόδι.
(3sets x 15reps για κάθε πλευρά)

Ραχιαίοι - Άσκήσεις

Μπούκουρα Μάγκυ  Personal Trainer – Group Exercise Instructor