Για όλες τις γυναίκες που θέλουν ένα εντυπωσιακό μπούστο χωρίς να επισκεφτούν το πλαστικό χειρουργό, έχω να προτείνω μερικές ασκήσεις για τους θωρακικούς μύες.
Οι βασικές ομάδες που θα πρέπει να δουλέψουμε είναι ο μείζων και ελλάσων θωρακικός, οι οποίοι βρίσκονται πίσω από το λιπώδη ιστό του στήθους, οπού πρωταγωνιστούν και στη στήριξη του, καθώς επίσης και τους τραπέζιους της πλάτης για την ανόρθωση και το άνοιγμα του θώρακος.
• Πιέσεις στήθους. Ξαπλώστε ανάσκελα πιέζοντας τον αφαλό προς τα κάτω και ανασηκώνοντας ελαφρά τη λεκάνη, ούτος ώστε να προστατεύετε τη μέση σας. Λυγίζετε τους αγκώνες σε γωνία 90* χωρίς να ακουμπούν στο πάτωμα και εκπνέοντας τεντώνεται ξανά τα χέρια ψηλά. Επαναλάβετε 12-15 φορές.
• Εκτάσεις στήθους. Στην ίδια θέση με πριν ανοίγουμε τους αγκώνες στο πλάι μέχρι 10εκ. από το έδαφος και εκπνέοντας κλείνουμε στο ύψος του στήθους. Οι αγκώνες είναι ελαφρά λυγισμένοι. Επαναλάβετε 12-15 φορές.
εκτάσεις στήθους
• Push Ups. Με τεντωμένα ή λυγισμένα πόδια στο έδαφος, ανοίξτε τα χέρι σας λίγο περισσότερο από το άνοιγμα των ώμων, κάντε κάμψη όλο το σώμα και εκπνέοντας ελάτε στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 12-15 φορές.
• Προτάσεις με ένα βαράκι. Έχοντας το σώμα μας σε όρθια θέση και ακουμπώντας σε ένα τοίχο για να μη βοηθούμε με τη μέση, σηκώνουμε εκπνέοντας ένα βαράκι μέχρι το ύψος του στήθους. οι αγκώνες είναι ελαφρά λυγισμένοι.
• Κωπηλατική. Λυγίζοντας ελαφρά τα γόνατα και τεντώνοντας τη πλάτη για να προστατέψουμε τη μέση μας, φέρνουμε τα χέρια στο στήθος και επαναφέρουμε εισπνέοντας στην αρχική θέση. Επαναλάβετε 12-15 φορές.

πηγή: mylady.gr

 Γκίκα Ευαγγελία ,

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής / Personal Trainer

Δασκάλα στο Ghyta Yoga School