Πλησιάζει ο χειμώνας και ήρθε η στιγμή να μπείς  σ’ένα πρόγραμμα.
Δροσερά cocktails ,παγωτά και θαλασσινά μεζεδάκια αποτελούν μια γλυκειά ανάμνηση για όλους εμάς που τελειώσαμε τις διακοπές μας και επιστρέψαμε στη καθημερινότητα.
Τι γίνεται όμως με τη φυσική σου κατάσταση ;
Ασκήσεις που θα σε βοηθήσουν να χάσεις λίπος,να τονώσεις μηρούς, γλουτούς, χέρια και κοιλιά και δε θα σου πάρουν πάνω από 30 λεπτά! Λίγος ο χρόνος,πολλά τα οφέλη. Έτοιμοι λοιπόν;

Πριν ξεκινήσεις οποιαδήποτε δραστηριότητα είναι απαραίτητο να κάνεις ζέσταμα για να αποφύγεις τυχόν τραυματισμό. Δέκα λεπτά είναι αρκετά για να αυξήσεις λίγο τη καρδιακή σου συχνότητα και να ζεστάνεις τους μύες γι’αυτά που θ’ακολουθήσουν. Ξεκίνησε λοιπόν με επιτόπιο τρέξιμο, αλματάκια, γόνατα ψηλά και φτέρνες πίσω. Μη ξεχάσεις να κάνεις και μερικές διατάσεις για όλο το σώμα. Φύγαμε..

  • SQUATS

Ξεκινάς από όρθια θέση με  πόδια στο άνοιγμα της λεκάνης και χέρια δίπλα από τα ισχία και κατεβαίνεις

αργα. Χαμηλώνοντας, τέντωσε τα χέρια σου μπροστά και μακριά για καλύτερη ισορροπία.
Επιστρέφεις στην αρχική σου θέση με τον ίδιο αργό ρυθμό.
Σημείο προσοχής :τα  γόνατα  να μην βγαίνουν μπροστά από τα δάχτυλα των ποδιών καθ’όλη τη διάρκεια της κίνησης.

  • PUSH UPS

Σχημάτισε ένα τρίγωνο με τις  παλάμες και τοποθέτησε τα χέρια κάτω από το στήθος. Σφίξε κοιλία και κράτησε τη λεκάνη ψηλά, τεντωμένα πόδια και κατεβαίνεις αργά  λυγίζοντας τους αγκώνες μέχρι εκεί που μπορείς .
Επιστρέφεις αργά  πάλι πάνω και επαναλαμβάνεις.

  • ΚΟΙΛΙΑΚΟΙ

Ξαπλώνεις στο έδαφος , χέρια στο κεφάλι και γόνατα ψηλά σχηματίζοντας ορθή γωνία. Σφιχτή κοιλιά, σηκώνεις και στρίβεις το κορμό σου ενώνοντας αντίθετο χέρι-γόνατο.
Πρώτα από τη μια πλευρά  και μετά από την άλλη.
Σημείο προσοχής : το σαγόνι να είναι σε σταθερή απόσταση από το θώρακα σε όλη τη διάρκεια της άσκησης.