Έχετε ξεκινήσει μια προσπάθεια απώλειας βάρους και τα πάτε πραγματικά καλά! Η γυμναστική έχει μπει δυναμικά στη ζωή σας, η δίαιτα αποδίδει, τα κιλά πέφτουν και το παλιό σας τζιν σχεδόν έχει κουμπώσει! Και κάπου εκεί φτάνουν τα Χριστούγεννα.. και έζησαν αυτοί καλά και εμείς καλύτερα. Έχει πλημυρίσει ο τόπος κουραμπιέδες και μελομακάρονα, οι προτάσεις για εορταστικά τραπέζια πέφτουν βροχή και οι βόλτες για ποτό με φίλους πληθαίνουν. Μάλλον το να φοράτε το παλιό σας τζιν μετά τις γιορτές μοιάζει με σενάριο επιστημονικής φαντασίας. Μη πανικοβάλλεστε! Υπάρχει λύση! Φτιάξτε ένα σχέδιο δράσης που θα σας εντυπωσιάσει!
• Αρχικά αυξήστε τις εμφανίσεις σας στο γυμναστήριο και κάντε πιο έντονη αερόβια άσκηση ούτως ώστε στον επόμενο μήνα να έχετε χάσει 1-2 παραπάνω κιλά από αυτά που περιμένατε.
• Τις ημέρες των γιορτών να τρώτε απ’ όλα αλλά με μέτρο! Θα έχετε ένα πιάτο μέσα στο οποίο θα γεμίσετε πρώτα σαλάτες και μετά τα υπόλοιπα.
• Ότι ψώνια θα είναι να κάνετε να προτιμήσετε να τα κάνετε με τα πόδια. Αφήστε κάπου μακριά το αυτοκίνητο για να έχετε χρόνο να περπατήσετε.
• Προσοχή στο αλκοόλ. Καλό είναι ένα ποτήρι κρασί, άντε και δεύτερο για το καλό.. στο τρίτο αρχίστε να σκέφτεστε το τοπικό πάχος!
• Φτιάξτε μια λίστα για πιο λόγο σας αρέσει το σώμα σας. Όταν θα βρίσκεστε σε πειρασμούς, σκεφτείτε απλά τη λίστα σας!
Το πνεύμα των Χριστουγέννων δεν είναι η υπερκατανάλωση! Αντίθετα είναι η προσφορά. Δώστε, λοιπόν, έμφαση στην ανθρώπινη επαφή, παρά στο να κλείνεστε στην κουζίνα για να δοκιμάσετε τις αντοχές του φούρνου σας!

πηγή: mylady.gr

Γκίκα Ευαγγελία ,

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής / Personal Trainer

Δασκάλα στο Ghyta Yoga School