Οι 10 καλύτερες επιλογές για σωστή γυμναστική είναι:

1. Η προπόνηση δύναμης. Αποτελεί μια δημοφιλή τάση γυμναστικής αφού οι περισσότεροι άνθρωποι την ενσωματώνουν στο πρόγραμμα τους για τη διατήρηση της φυσικής τους κατάστασης.
2. Βάρη με την αντίσταση του σώματος. Γυμναστική που απαιτεί ελάχιστο εξοπλισμό και περιλαμβάνουν push ups, pull ups μονόζυγο κ.α.
3. Γυμναστική για την καταπολέμηση της παιδικής παχυσαρκίας. Η συγκεκριμένη γυμναστική είναι ένα επίσης σημαντικό trend στο οποίο τα σχολεία συνεργάζονται με ειδικούς πάνω στην πρόληψη και καταπολέμηση του ποσοστού της παιδικής παχυσαρκίας.
4. Ασκήσεις για απώλεια βάρους. Από τα πιο γνωστά είδη γυμναστικής. Σε συνδυασμό με κάποιο πρόγραμμα διατροφής βοηθούν στην καταπολέμηση του περιττού βάρους.
5. Προγράμματα γυμναστικής για ηλικιωμένους. Γυμναστήρια χρησιμοποιούν κατάλληλα προγράμματα για ανθρώπους προχωρημένης ηλικίας.
6. Personal Training. Πολύ συχνά γυμναστές γίνονται πιο εύκολα προσβάσιμοι μέσω γυμναστηρίων, γνωριμιών, εταιριών ευεξίας και ιατρικών κέντρων (προσοχή στις απομιμήσεις!!!!)
7. Λειτουργική γυμναστική. Οι ερευνητές καθορίζουν ως λειτουργική τη γυμναστική που ενδυναμώνει και βελτιώνει την ισορροπία, το συντονισμό, τη δύναμη, την αντοχή ώστε να εκτελούμε με μεγαλύτερη άνεση τις δραστηριότητες της καθημερινής μας ζωής.
8. Βασική προπόνηση. Χρήση εξοπλισμού όπως μπάλες ισορροπίας και wobble boards που αποσκοπούν στη σταθερότητα των μυών και της συνολικής σταθερότητας στην καθημερινότητάς μας.
9. Ομαδικό Personal Training. Ότι καλύτερο για όσους κάνουν οικονομικές περικοπές αλλά θέλουν να έχουν κάποιον ειδικό δίπλα τους να τους συμβουλεύει. Πλέον γυμναστές παρέχουν υπηρεσίες σε μικρές ομάδες των 2 έως 4 ατόμων με πιο οικονομικές τιμές.
10. Fitness Partner. Βρείτε ένα φίλο που θα έχει την ίδια διάθεση με εσάς και συνδυάστε τη γυμναστική σας με τη διασκέδαση σας!

πηγή: mylady.gr

Γκίκα Ευαγγελία ,

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής / Personal Trainer

Δασκάλα στο Ghyta Yoga School