Χρησιμοποιώντας τη σάουνα, φορώντας μια ζώνη λιποδιάλυσης ή νάιλον ρούχα στη διάρκεια της γυμναστικής, θα ιδρώσετε και ο δείκτης της ζυγαριάς θα κατέβει. Πρέπει, όμως να ξέρετε πως τα κιλά που χάνονται κατ’ αυτόν τον τρόπο δεν είναι λίπος, αλλά νερό. Κάθε μισό κιλό που χάνεται με εντατική άσκηση και εφίδρωση ισοδυναμεί με περίπου δυο ποτήρια νερό. Αυτό σημαίνει πως μόλις ξεδιψάσετε, ο δείκτης της ζυγαριάς θα επιστρέψει στην αρχική του θέση.
Ο μόνος τρόπος για να απαλλαγείτε από το λίπος είναι να αρχίσετε να χρησιμοποιείτε περισσότερη ενέργεια από εκείνη που προσλαμβάνετε. Τι σημαίνει αυτό; περισσότερη σωματική δραστηριότητα και περιορισμό την πρόσληψη θερμίδων.
Οι περισσότερες δίαιτες που προτείνουν αυξημένη κατανάλωση πρωτεΐνης είναι στην πραγματικότητα μεταμφιεσμένες ολιγοθερμιδικές δίαιτες. Η απώλεια βάρους σε μια τέτοια δίαιτα είναι εξασφαλισμένη, λόγω της μειωμένης πρόσληψης θερμίδων, όμως η απώλεια βάρους συνοδεύεται και από απώλεια ενέργειας. Σε μια δίαιτα χαμηλή σε υδατάνθρακες, η γρήγορη απώλεια βάρους μπορεί επίσης να σημαίνει απώλεια υγρών, αυτό έχει ως αποτέλεσμα την επανάκτηση των κιλών αμέσως μετά τη διακοπή της δίαιτας. Σε μια διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνη, τα νεφρά επιβαρύνονται σημαντικά, καθώς η πρωτεΐνη διασπάται για τη παραγωγή ενέργειας. Τέλος, υπάρχει πάντα ο κίνδυνος μια δίαιτα πλούσια σε πρωτεΐνη να είναι και πλούσια σε λίπος.
Τα χάπια αδυνατίσματος έχουν σχεδιαστεί για να χρησιμοποιούνται από νοσηρά παχύσαρκα άτομα με ΔΜΣ> 40kg/m. Σε αυτή τη περίπτωση μπορεί να είναι χρήσιμα για την έναρξη απώλειας βάρους. Μακροπρόθεσμα όμως, δε συνιστούν μια σωστή προσέγγιση για το αδυνάτισμα, καθώς δεν ενθαρρύνουν την υιοθέτηση σωστών διατροφικών συνηθειών όπως επίσης μπορούν να προκαλέσουν παρενέργειες στη καρδιά, το νευρικό σύστημα και σε αρκετές περιπτώσεις και εθισμό.
Το σωστό θα ήταν να πίνουμε πολύ νερό, όχι γιατί αδυνατίζει αλλά πίνοντας νερό αυξάνεται η αίσθηση πληρότητας στο στομάχι σας, υποβοηθιέται η μεταφορά θρεπτικών συστατικών, διευκολύνονται οι καύσεις και αποβάλλονται πιο εύκολα οι άχρηστες ουσίες των καύσεων. Όπως επίσης το τελευταίο σας γεύμα να ήταν 3 ώρες πριν το βραδινό σας ύπνο. Η τροφή σας να περιλαμβάνει τα πάντα από λίγο και κυρίως λιπαρά ψάρια πλούσια σε ω3, τα οποία προστατεύουν τον οργανισμό από τη δημιουργία καρδιαγγειακών νόσων, διαβήτη, υπέρταση, κατάθλιψη και αρθρίτιδα. Να μη παραλείπετε ποτέ γεύματα καθώς αυτό οδηγεί σε τσιμπολογήματα ή σε υπερκατανάλωση τροφής του κυρίως γεύματος. Θωρακίστε τον οργανισμό σας!

πηγή: mylady.gr

 
 Γκίκα Ευαγγελία , Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής / Personal Trainer