Χρήσιμες συμβουλές για να ανάψει πράσινο φώς για την υγεία σας και να δείτε τα κιλά στη ζυγαριά σας να πέφτουν!

 

Η συστηματική άσκηση μπορεί να προάγει την υγεία,να βελτιώσει τη ποιότητα ζωής και να συμβάλλει στη γενικότερη ευεξία του ατόμου.

Η διατροφή αποτελλεί επίσης  ένα πολύ σημαντικό εργαλείο υγείας.Ένα ισορροπημένο πρόγραμμα διατροφής όταν συνδυάζεται σωστά με κάποιο πρόγραμμα άσκησης,μπορεί να μεγιστοποιήσει τα οφέλη της προπόνησης και αρα τα οφέλη της άσκησης για την υγεία.Πέρα  λοιπόν από την άσκηση που πρέπει να υπάρχει συστηματικά στη καθημερινότητα  μας,πάμε να δούμε μερικά  χρήσιμα tips  που θα σας βοηθήσουν να υιοθετήσετε μερικές πιο υγιεινές διατροφικές συνήθειες και να  μειώσετε τις  μερίδες του φαγητού σας  χωρίς να  πεινάσετε!!!

 

  1. Τρώτε σε ήρεμο περιβάλλον και όχι μπροστά στη τηλεόραση ή τον υπολογιστή.
  2. Τρώτε καθιστοί σε τραπέζι και όχι όρθιοι ή στο καναπέ.
  3. Ακουμπήστε το πιρούνι σας στο πιάτο όσο μασάτε..Δεν είναι ακόμα ώρα για την επόμενη μπουκιά!
  4. Τρώτε αργά και μασάτε καλά το φαγητό σας.Έτσι,θα λάβετε εγκαίρως τα μηνύματα κορεσμού που στέλνει το σώμα σας.
  5. Σερβίρετε πολλές φορές σαλάτα,έτσι ώστε το ½ του πιάτου να είναι πάντα γεμάτο.
  6. Συνοδεύστε το γεύμα σας με νερό και αποφύγετε τα ροφήματα που είναι πλούσια σε θερμίδες.
  7. Σταματήστε το γεύμα σας όταν έχετε φτάσει σε κορεσμό.Έχω χορτάσει σημαίνει «σταματάω» να τρώω,δε σημαίνει «δε θέλω άλλο,αλλά μπορώ λίγο ακόμη»!!
  8. Προτιμήστε ως τρόπο μαγειρέματος το βράσιμο, το ψήσιμο ή το μαγείρεμα στον ατμό. Με τον τρόπο αυτό, περιορίζετε τη χρήση λιπών και ελαίων. Μπορείτε να μειώσετε ακόμα περισσότερο την κατανάλωση κορεσμένων λιπών αφαιρώντας από το κρέας το ορατό λίπος, π.χ. πέτσα.
  9. Τρώτε μόνο όταν πεινάτε και όχι από συνήθεια ή νευρικότητα.
  10. Τρώτε πολλά και μικρά γεύματα.
  11. Σερβίρετε τα σύνθετα φαγητά όπως το μουσακά ή τους λαχανοντολμάδες στο ½ του πιάτου.
  12. Τα γλυκά έχουν θέση στο ¼ του πιάτου.
  13. Φροντίστε στο σπίτι να μην υπάρχουν παχυντικοί πειρασμοί (πατατάκια,σοκολάτες,μπισκότα).
  14. Πίνετε 1,5λίτρο  νερό  την ημέρα.
  15. Περιορίστε τη ζάχαρη και το αλάτι.

διατροφή

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

SOS!!

Μη κάνετε αυστηρές δίαιτες (κάτω από 1000 θερμίδες  ημερησίως), γιατί αντί  να χάσετε λίπος χάνετε μυικό ιστό και νερό, με αποτέλεσμα να ξαναπαίρνετε τα  ίδια ή περισσότερα κιλά μετά το τέλος της δίαιτας.

Αν κάποια στιγμή παρασυρθείτε από πειρασμούς μην απογοητεύεστε  και συνεχίστε σα να μη συμβαίνει τίποτα!!

Μπούκουρα Μάγκυ  Fitness Specialist,
maggie-19-@hotmail.com