Αν ξεκινήσουμε από το φθινόπωρο την προετοιμασία για το καλοκαίρι.. Τα αποτελέσματα θα ξεπεράσουν τις προσδοκίες μας!!
Ως μεσογειακές γυναίκες πρέπει να προσέξουμε ιδιαίτερα την εμφάνιση των ποδιών μας, τα οποία με τέσσερις μόνο ασκήσεις και την βοήθεια μίας fit – ball μπορούν να γίνουν τέλεια!
Άσκηση 1 
Κατά την αρχική θέση στηριζόμαστε στο ένα πόδι ενώ το άλλο είναι πάνω στην μπάλα. Κατά την εκτέλεση το πόδι στήριξης λυγίζει μέχρι να σχηματιστεί στο γόνατο γωνία 90ο ενώ το πίσω πόδι τεντώνει. Η εκτέλεση πρέπει να είναι αργεί ώστε να μην χαθεί η ισορροπία. Επαναλήψεις 3 σετ * 12 / πόδι

2

Άσκηση 2 
Στηρίζουμε την μπάλα στον τοίχο και ακουμπάμε πάνω της έχοντας τα πόδια ανοιχτά στο άνοιγμα της λεκάνης και τα δάχτυλα των ποδιών στραμμένα προς τα έξω. Στη συνέχεια, ερχόμαστε σε ημι – κάθισμα (γωνία 90ο στα γόνατα ) και προσέχουμε να μην χαθεί η επαφή με την μπάλα. Επαναλήψεις 2 σετ * 20.

1

Άσκηση 3
Στην αρχική θέση το σώμα στηρίζεται στον αυχένα και στους ώμους, τα γόνατα είναι λυγισμένα και τα πέλματα πιέζουν την μπάλα προς τα κάτω ( πόδια παράλληλα). Κατά την εκτέλεση της άσκησης, τα πόδια τεντώνουν ώστε η πίεση της μπάλας να γίνεται με τις φτέρνες. Επαναλήψεις 2 σετ * 20
3
Άσκηση 4
Στηρίζουμε την μπάλα με τον αγκώνα, αφήνουμε τον κορμό στο πλάι χωρίς να ακουμπήσει την μπάλα και το εξωτερικό πόδι ακουμπάει το πάτωμα τεντωμένο. Στη συνέχεια, σηκώνουμε το πόδι τεντωμένο μέχρι να έρθει σε θέση παράλληλη με το έδαφος. Επαναλήψεις 3 σετ * 12 / πόδι
DSCN0823
DSCN0822

Η Μαρία Πάππα  είναι Pilates instructor στο Ananea Pilates + Yoga ( ξενοδοχείο St. George Lycabettus-Αθήνα,  και Γούναρη 80, 1ος όροφος- Γλυφάδα)

πηγή: k-mag.gr

 Μαρία Πάππα ,

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής / Personal Trainer