Μία από τις αιτίες συσσωρευμένων τοξινών και λίπους στο σώμα μας, είναι η κακή οξυγόνωση των ιστών. Αν θέλετε να πετύχετε το στόχο σας, δώστε οξυγόνο στους ιστούς σας. Όσο περισσότερο οξυγόνο τους δώσετε, τόσο πιο σωστά θα γίνει η λειτουργία μεταβολισμού των τροφών. Το οξυγόνο του αέρα οξειδώνει το αίμα και καίει τα λίπη του σώματος. Η καλή αναπνοή και η κίνηση έχουν άριστα αποτελέσματα!

Μέθοδοι Οξυγονοθεραπείας:
• Μάθετε να αναπνέετε βαθειά, ώσπου να φουσκώνει πολύ το στήθος από αέρα. Όπου βρίσκεσθε, όρθιοι, ξαπλωμένοι ή καθιστοί αναπνέετε βαθειά. Προπαντός, όταν βρίσκεστε σε περιοχή με δέντρα ή δίπλα στη θάλασσα, πάρτε βαθιές αναπνοές, γεμίζοντας με αέρα, πρώτα το στήθος και μετά τη κοιλιά. Μετά εκπνέετε αργά ξεφουσκώνοντας πρώτα τη κοιλιά και μετά το στήθος. Αυτή την άσκηση κάντε τη όσες φορές μπορείτε.
• Ανεβοκατεβαίνετε με τα πόδια τις σκάλες του σπιτιού σας ή όπου αλλού πηγαίνετε. Μη παίρνετε ασανσέρ.
• Βάλτε το περπάτημα στη ζωή σας.

Ο καλύτερος τρόπος για να κάψετε το αποθηκευμένο λίπος στο σώμα σας είναι οι αεροβικές ασκήσεις. Αεροβική άσκηση είναι η δραστηριότητα που χρησιμοποιεί τους μεγάλους μύες του σώματος, για μια μεγάλη χρονική περίοδο και η οποία χρειάζεται οξυγόνο για να δημιουργήσει ενέργεια. Μερικές από τις αεροβικές ασκήσει που σας προτείνω είναι το γρήγορο βάδισμα, το κολύμπι, ο χορός, το ποδήλατο και το σχοινάκι.

Περπάτημα: Ντυθείτε ελαφριά και κάντε γρήγορα και μικρά βήματα. Τα χέρια θα πρέπει να είναι λυγισμένα ελαφρά στους αγκώνες και να συμμετέχουν στη κίνηση.
Κολύμπι: Είναι το τελειότερο σπορ. Γυμνάζει όλο το σώμα κι εξασφαλίζει ομοιόμορφη κατανομή λίπους. Μπορείτε να κολυμπάτε χειμώνα καλοκαίρι σε πισίνες.
Ποδήλατο: Ένας ευχάριστος τρόπος για να αυξήσετε το μεταβολισμό σας ενώ συγχρόνως θα γυμνάζετε το σώμα σας.
Σχοινάκι: Μία θαυμάσια φυσική άσκηση, γιατί γυμνάζει όλο το σώμα. Ξεκινήστε σταδιακά με 10 μικρά πηδηματάκια.
Χορός: Ένας διασκεδαστικός τρόπος αλλά και μία τέλεια αεροβική άσκηση, που θα σας βοηθήσει να αυξήσετε το μεταβολισμό σας, δηλ τη ταχύτητα με την οποία το σώμα σας θα καίει θερμίδες.

Τα οφέλη της αερόβιας άσκησης:
• Βελτιώνει τη λειτουργία της καρδιάς
• Μειώνει τη πίεση του αίματος
• Βοηθά στην απώλεια βάρους
• Διώχνει την ένταση και το άγχος
• Δυναμώνει τους μύες
• Δυναμώνει τα οστά
• Κατευνάζει τους πονοκεφάλους
• Μετριάζει τα συμπτώματα φλεβίτιδας
• Σφίγγει, σμιλεύει, αναπλάθει το σώμα, το κάνει καλλίγραμμο και ελκυστικό.

πηγή: mylady.gr

 Γκίκα Ευαγγελία ,

Καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής / Personal Trainer

Δασκάλα στο Ghyta Yoga School