Επιμέλεια Μάγκυ Μπούκουρα

Τρόπος εκτέλεσης
Ξαπλώνουμε ανάσκελα με την πλάτη να ακουμπά καλά στο έδαφος, τους ώμους κάτω και τα χέρια χαλαρά δίπλα από τα ισχία. Τα πόδια είναι λυγισμένα και πατάνε καλά στο έδαφος. Σηκώνουμε το ένα πόδι τεντωμένο ψηλά και ελαφρώς τη λεκάνη μας (ίσα ίσα να μην ακουμπάει στο πάτωμα).
Σφίγγουμε τους γλουτούς καλά ώστε να σηκωθεί η λεκάνη ψηλά, μέχρι να έρθει στην ίδια ευθεία όλο το σώμα από το γόνατο μέχρι τον αυχένα. Τα χέρια δε βάζουν δύναμη, βοηθάνε μόνο στη διατήρηση της ισορροπίας. Επιστρέφουμε αργά κάτω και επαναλαμβάνουμε.
Κάνουμε το ίδιο και με το άλλο πόδι.
3sets x 15reps για κάθε πόδι

Maggie Boukoura Μάγκυ Μπούκουρα

Μπούκουρα Μάγκυ  Personal Trainer – Group Exercise Instructor